Dafne Verheij - adviseur Klantcommunicatie

Wie ben je?
Ik ben Dafne en ik werk sinds 2014 bij Vidomes. Eerst als medewerker webcare en nu ben ik adviseur Klantcommunicatie.

Wat doe je binnen Vidomes?
Toen ik hier kwam werken, deed Vidomes bijna niets aan webcare. Nu weten heel veel bewoners ons te vinden via Facebook en WhatsApp. Daarnaast bekijk ik continu wat het beste werkt voor onze bewoners. Willen ze met ons communiceren via een brief of liever digitaal? En zijn de brieven die wij versturen wel duidelijk genoeg? Gebruiken we bijvoorbeeld niet teveel jargon en moeilijke woorden?

Waarin maak jij het verschil voor onze klanten?
Bij alles wat ik doe en zeg bij Vidomes probeer ik altijd vanuit de klant te denken. Heeft de bewoner nu echt antwoord gekregen op zijn vraag? Doen we dat binnen een redelijke termijn? En op een prettige manier? Graag denk ik ook continu na over hoe we onze klanten het beste en op een prettige manier kunnen helpen.