Over Mijn Vidomes

Regel uw zaken simpel en snel via Mijn Vidomes! Een beveiligde online plek waar uw persoonlijke gegevens staan, en u van alles kunt regelen op een moment dat het ú uitkomt. Op deze pagina vindt u meer informatie over Mijn Vidomes en het activeren van uw persoonlijke Mijn Vidomes-account.

Veel gevraagd over Over Mijn Vidomes

Mijn persoonlijke gegevens in mijn account kloppen niet. Wat moet ik doen?

Algemeen

Is uw telefoonnummer, e-mailadres of rekeningnummer gewijzigd? Of klopt de geboortedatum in uw account niet? Laat het ons weten via het formulier Gegevens wijzigen. Heeft u geen Mijn Vidomes-account? Neem dan contact met ons op via 088 845 66 00.

Alle andere wijzigingen geeft u aan ons door via het contactformulier.

Hoe kan ik toegang krijgen tot Mijn Vidomes?

Algemeen

Iedere nieuwe huurder van Vidomes ontvangt automatisch een e-mail met activatielink van zijn persoonlijke Mijn Vidomes-account. Is er iets misgegaan en heeft u deze e-mail niet ontvangen? Vraag dan de activatielink opnieuw aan.

Wat kan ik allemaal met Mijn Vidomes?

Algemeen

Met Mijn Vidomes heeft u altijd en overal inzicht in uw gegevens, contracten en betalingen. Daarnaast kunt u zelf allerlei zaken regelen op een moment dat het ú uitkomt. Bijvoorbeeld:

  • een reparatieverzoek indienen en inplannen
  • een serviceabonnement afsluiten
  • uw gegevens wijzigen
  • overlast melden
  • een klacht indienen
  • uw huur opzeggen

Wat zijn de voordelen van Mijn Vidomes?

Algemeen

U gebruikt Mijn Vidomes op een moment dat het ú uitkomt. Onderweg, of gewoon vanuit uw eigen luie stoel. En als u bijvoorbeeld een reparatieverzoek doet, dan kunt u dit meteen inplannen. Ook bekijkt u gemakkelijk oude meldingen. En u hoeft niet meer te wachten aan de telefoon.

Werkt Mijn Vidomes ook op mijn telefoon of tablet?

Algemeen

Ja, u kunt Mijn Vidomes ook op uw 'smartphone' of tablet gebruiken. Ga hiervoor naar mijnvidomes.nl, zoals u dit ook doet met uw laptop of pc.

Is er een mobiele app van Mijn Vidomes beschikbaar?

Algemeen

Nee, er is geen Mijn Vidomes-app beschikbaar. U kunt zelf wel een sneltoets naar Mijn Vidomes toevoegen aan het beginscherm van uw mobiele telefoon. Zo heeft u altijd snel en gemakkelijk toegang tot Mijn Vidomes. U hoeft hiervoor niets te downloaden. Kies hieronder uw besturingssysteem voor de bijbehorende uitleg.

Waarom werkt Mijn Vidomes niet of niet goed op mijn computer, tablet of telefoon?

Algemeen

Als u problemen heeft bij het gebruik van Mijn Vidomes, dan komt dit misschien door een verouderde internetbrowser of besturingssysteem. Wij raden u aan altijd gebruik te maken van de nieuwste browserversies. Met het bijwerken van uw browser naar een nieuwere versie werken websites niet alleen beter, maar bent u ook nog beter beveiligd. Daarnaast moet u ook het besturingssysteem van uw apparaat regelmatig bijwerken.

Veilige browsers voor Mijn Vidomes:

  • Google Chrome
  • Safari
  • Microsoft Edge
  • Microsoft Internet Explorer 11 (let op: deze browser ondersteunt niet alle moderne technieken, waardoor de gebruikerservaring minder kan zijn)
  • Firefox

Gebruikt u Mijn Vidomes op een oude computer, tablet of telefoon?
Bij apparaten ouder dan drie jaar kunnen wij een goede werking van Mijn Vidomes helaas niet garanderen. Dit komt omdat de webbrowser of het besturingssysteem vaak niet meer bijgewerkt kan worden.

Is het nodig om in te loggen in Mijn Vidomes?

Algemeen

Ja, dat is nodig! Uw persoonlijke gegevens staan er namelijk in, en u regelt er zaken die met úw woning te maken hebben. Wij vinden het daarom belangrijk dat dit op een veilige manier gebeurt. En dat u de enige bent die deze gegevens kan bekijken en eventueel wijzigen.

Ik heb een vraag, opmerking of tip over Mijn Vidomes. Wat kan ik doen?

Algemeen

Geef uw vraag, opmerking of tip door via het contactformulier.

Niet gevonden wat u zocht?

Is uw vraag niet beantwoord of vindt u de juiste informatie niet? Stel uw vraag online, dan beantwoorden wij deze zo spoedig mogelijk.

Stel uw vraag