Contact

Heeft u een vraag aan ons? Op de meeste vragen vindt u op onze website het antwoord. Via de zoekfunctie of via de veelgestelde vragen. Niet gevonden wat u zocht? Hieronder vindt u onze contactgegevens.

Heeft u een spoedeisend reparatieverzoek?
Dan kunt bellen met ons KlantContactCentrum via 088 - 845 66 00. Buiten kantooruren wordt u doorgeschakeld naar onze storingsdienst.

Waar kan ik een inkomensverklaring opvragen?

U kunt de inkomensverklaring (verklaring geregistreerd inkomen) opvragen bij de Belastingdienst via het gratis telefoonnummer 0800 - 05 43. Houd uw BSN-nummer bij de hand. Dit nummer vindt u op uw rijbewijs of identiteitsbewijs

Wanneer ontvang ik de afrekening servicekosten?

U krijgt vóór 1 juli de afrekening van de servicekosten van het afgelopen jaar.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Neem direct contact met ons op via ons KlantContactCentrum: 088 - 845 66 00. U wordt buiten kantooruren doorverbonden met de meldkamer.

Welke reparaties doet Vidomes als ik een Serviceabonnement heb?

In de brochure 'Onderhoud aan uw woning' staan vanaf pagina 7 alle werkzaamheden op een rij.

088 - 845 66 00

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur.

WhatsApp

Stuur een bericht naar
06 132 759 72.

Twitter

Volg ons of stel uw vragen.

Post

Postbus 390, 2600 AJ Delft