Corona: de lockdown en onze dienstverlening

Het kan u niet ontgaan zijn: Nederland zit in een lockdown, in ieder geval t/m 19 januari 2021. Door deze lockdown kunnen we minder vragen in behandeling nemen. Daarom kan het langer duren voordat u een reactie van ons krijgt.

Heeft uw vraag of reparatie geen spoed? Dan vragen wij u om deze op een later moment bij ons in te dienen. Zo helpt u ons én anderen met spoedvragen. Want alleen samen krijgen we corona eronder!

De maatregelen van Vidomes t/m 19 januari op een rij

  • U kunt ons de komende periode alleen bellen voor een spoedsituatie.
  • Ook als u een reparatie heeft, geldt de richtlijn: alleen bij spoed.
  • Vragen die geen spoed hebben, graag op een later moment bij ons indienen. Doe dit zoveel mogelijk digitaal via ons klantportaal Mijn Vidomes.
  • Ons hoofdkantoor aan de Kleveringweg in Delft is gesloten.
  • Ook onze wijkposten zijn dicht. Alleen voor het uitreiken van sleutels en voor het tekenen van een huurovereenkomst kunt u hier - op afspraak - terecht.
  • Onze complexbeheerders lopen nog steeds rond in het complex. Extra belangrijk in deze periode rondom de jaarwisseling.
  • De meeste medewerkers van Vidomes werken vanuit huis. Daarom vragen we u om ons alleen te bellen als er een spoedsituatie is.

De meest actuele informatie over onze dienstverlening leest u op de coronapagina’s op onze website. Deze informatie is uitgebreider, en u vindt er een aantal veelgestelde vragen.  

Waarom doen wij dit?
Door de lockdown kunnen we minder vragen in behandeling nemen. Ook zijn er minder mensen beschikbaar. Daarnaast volgen wij de dringende oproep van de Rijksoverheid en het RIVM, die zegt: werk in ieder geval t/m 19 januari zoveel mogelijk thuis. Want wij vinden uw gezondheid én die van onze medewerkers heel belangrijk! Daarom vragen we uw begrip voor deze keuzes.  

Wat te doen bij spoed?
Dan kunt u ons bellen op 088 - 845 66 00. Een spoedsituatie is een situatie waarbij de veiligheid in het geding is. Denk bijvoorbeeld aan een gaslek, waterschade of een ouderencomplex waar de enige lift het niet doet. Maar ook als een CV uitvalt of als u geen warm water heeft kunt u ons bellen. Hier leest u wat een spoedsituatie is.

Voor andere zaken vragen we u om na 19 januari weer contact met ons op te nemen, en doe dit bij voorkeur digitaal. Dit geldt ook voor uw vragen vanuit het serviceabonnement. We verwijzen u naar onze website voor de meest actuele informatie, en vertrouwen op uw begrip.