Corona: we vragen u om begrip en geduld

Het afgelopen jaar was zwaar, en soms ingewikkeld. Want ineens was daar corona, waardoor veel zaken anders liepen dan we gewend waren. Zo werkten onze collega’s massaal vanuit huis, en konden we alleen nog maar spoedreparaties uitvoeren. Alles werd anders…

Inmiddels zijn we bijna een jaar verder, en nog steeds speelt corona een grote rol in ons dagelijks leven. En het is vast herkenbaar: ook bij u thuis en op het werk is de situatie waarschijnlijk niet hetzelfde als daarvoor.

Veiligheid en gezondheid staan voorop
Eén ding is in het afgelopen jaar níet veranderd: veiligheid en gezondheid voor u als onze huurders, en voor onze collega’s staan voorop! Dus lockdown of niet, bij Vidomes werken we consequent volgens de richtlijnen van de Rijksoverheid. En helemaal coronaproof.

Soms moeten we onze dienstverlening aanpassen
Gelukkig draaien we inmiddels weer volop, maar corona en de lockdown zorgen er nog steeds voor dat we onze dienstverlening soms moeten aanpassen. We doen wat we kunnen, maar soms gaat ons werk op een andere manier dan u van ons gewend bent. Zo vermijden wij fysiek contact als dat kan, en doen we zoveel mogelijk digitaal. Ook kan het zijn dat collega’s ziek zijn of in quarantaine zitten, waardoor we onze dienstverlening moeten aanpassen. Zo is het op ’t moment erg druk aan de telefoon, met soms lange wachttijden.

Kortom: we vragen u om begrip en geduld. Want alleen samen krijgen we corona eronder! En natuurlijk blijven we u helpen met uw vraag of reparatie. Maar heeft uw vraag of reparatie geen spoed? Dien deze dan liefst digitaal bij ons in, via Mijn Vidomes.

De meest actuele informatie over corona en onze dienstverlening vindt u op deze pagina.