Huurders enthousiast over het gebruik van Mijn Vidomes

U heeft het al kunnen lezen in de column van onze bestuurder Daphne Braal. Vanaf de start op 8 september hebben al zo’n 4800 huurders zich aangemeld voor Mijn Vidomes. Dat is bijna 25% van alle huurders. Daar zijn we heel blij mee. En de meeste reacties zijn positief. Zo geven bewoners aan dat het er mooi en duidelijk uitziet en dat Mijn Vidomes gebruiksvriendelijk is. Ook vinden ze het fijn dat ze nu zelf een melding kunnen maken. En bijvoorbeeld een reparatie kunnen inplannen op het moment dat het hun uitkomt.

We pakken door
Naast deze positieve geluiden ontvangen we ook opmerkingen en tips. Stel, u heeft verschillende reparatieverzoeken. Die kunt u nu nog niet in 1 keer melden. Ook hebben we de vraag gekregen of het mogelijk is om de huur rechtstreeks via Mijn Vidomes te betalen. Dat zijn echt tips waar we iets mee kunnen. Daarom verzamelen we al deze punten. Samen met het projectteam bekijken we wat we kunnen oppakken. Heeft u zelf nog tips of ideeën? Geeft u deze dan aan ons door (onderwerp Mijn Vidomes).

Zelf aan de slag met Mijn Vidomes?
Wilt u ook zelf een melding doen of uw gegevens inzien, maar heeft u nog geen account? Als het goed is, heeft u begin september per mail of per post een activatiecode van ons ontvangen. Activeer hiermee uw persoonlijke account. Heeft u geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan meteen aan

Heeft u al een account maar vindt u het toch nog een beetje lastig? Dan helpen wij u graag op weg! U kunt hiervoor langsgaan bij het spreekuur bij uw complexbeheerder. Dan kijkt hij met u mee. Of belt u met ons KlantContactCentrum. Dan lopen we samen stap voor stap door Mijn Vidomes. Zodat u de volgende keer zelf, zonder problemen, een melding kunt doen of bijvoorbeeld uw gegevens kunt inzien.

Wilt u alle informatie rondom Mijn Vidomes nog eens rustig nalezen? Kijkt u dan eens op vidomes.nl/mijnvidomes

Succes!