Mijn Vidomes: zo regelt u uw huurderszaken nog makkelijker

Of het nu om verzekeringen, energie- of gemeentezaken gaat, steeds vaker kunt u alles makkelijk zelf online regelen. Bij Vidomes gaan we graag met onze tijd mee. Daarom bieden we u nu Mijn Vidomes, ons klantportaal. In deze nieuwe beveiligde online omgeving kunt u terecht voor bijna al uw huurderszaken. En dat altijd op een moment dat u het uitkomt.

Reparatieverzoeken en meer
U kunt nu al veel verschillende zaken regelen in Mijn Vidomes. Heeft u een reparatieverzoek? Via ons klantportaal plant u zo een afspraak in. Omdat het portaal direct verbonden is met de agenda van het onderhoudsbedrijf, gaat alles sneller dan wanneer u ons belt. Bovendien heeft u geen wachttijd meer aan de telefoon.

En zo kunt u nog veel meer zaken online regelen. Wilt u een serviceabonnement aanvragen, uw gegevens wijzigen, de huur opzeggen, uw huurcontract of -betalingen inzien? Maak een account aan en u heeft 24 uur per dag toegang tot Mijn Vidomes en uw gegevens. Omdat we met een wachtwoord werken, weet u zeker dat uw privacy altijd gewaarborgd is.

We helpen u graag op weg
Zo’n 4800 Vidomes-huurders hebben zich de afgelopen weken al aangemeld voor Mijn Vidomes. Zij maken vooral gebruik van de mogelijkheid om een reparatieverzoek aan te melden.

We begrijpen dat het voor sommige huurders lastig kan zijn om met Mijn Vidomes aan de slag te gaan. Uiteraard helpen we u graag. U bent van harte welkom op het spreekuur van uw complexbeheerder of u kunt ons KlantContactCentrum bellen. Alle medewerkers wijzen u graag de weg in ons portaal.

Meer tijd en aandacht voor ingewikkelde vragen
Sommige huurders vragen mij wel eens of ze ons straks niet meer mogen bellen. Daar hoeft u niet bang voor te zijn; ook telefonisch blijven wij te bereiken! Wel is het zo dat het soms erg druk is aan de telefoon. Zeker in coronatijd.

Bij Vidomes zien we ons nieuwe klantportaal vooral als een extra mogelijkheid voor u en andere huurders om zaken makkelijker te regelen. Wanneer een grote groep huurders dat doet, hebben we aan de telefoon straks nog meer tijd om ingewikkelde vragen af te handelen.

Kijk gerust eens rond
Nieuwsgierig geworden? Bekijk dit filmpje eens of log gelijk even in op mijnvidomes.nl. Ik wens u veel gebruiksplezier.

Daphne Braal
Bestuurder Vidomes